Friday 5 April 2013

Memory 2011

Mayuh pengawa dalam memory upper 6 economy suba antara ea:
1.program masakan pre-u.
2.bakat pelajar.
3.program permuafakatan.
4.perbentangan slide kajian bersama ketua fasilitator.
maya ngenang tai tu bisi sinu ati tang bakani ku gau tai ka udah nda ulih putarka agi.Ngarapka ulih bertemu baru ngagai semua kaban lama.pom 6 (2011) amin.


Ebuku.


eBOOK Tauka eBuku Pemeri ari aku.

#####

PANDUAN CARI KERJA

Kati nuan benung begiga ka pengawa puang ? Auk ia meh unggal. Aku ngasai ka diri empu, bangat pedis begiga ka pengawa puang lalu diterima gawa. Udah interview, ko sida madah. NGANTI TIGA BULAN. Andal ati nuan nganti tiga bulan nya. Tang aku madah ngagai kita. udah nya nuan sigi enda kangau gawa enggau sida. Anti aja dalam 2 tauka 3 minggu, enti nadai dikangau ba timpoh nya. nuan sigi enda diterima. Giga pengawa bukai. 

Aku nusi jerita diri dulu. Maya belajar Uiversiti suba. Kami bisi praktikal. Kami dipinta nganjung surat minta praktikal ba kompeni 5 iti peminta. Reti nya ngiga 5 iti kompeni tauka upis perintah. Ari 5 nya, aku diterima 3 Upis Perintah, ianya Upis pertanian, Upis NREB enggau SBC. Siti ba upis Forest, mina bisi respon aja lalu siti kompeni Green perfect, nadai respon. Ari semua kami sekuliah, aku paling dulu diterima. Abis belajar aku diterima Gawa ba Upis Pejabat Daerah. Udah nya Diatu aku enggau Upis Nyaga Jelu.

Nama Utai ka dipadah ka aku nya. Aku ka nusoi ngagai kita bakani ka jampat bulih pengawa ka deka ati..Nya alai aku magi kita ebuku tu..

NAMA UTAI BISI DITU

1. Endur begiga ka pengawa Puang

2. Cara begaga ka resume

3. Tip interviews

4. Soalan interview Gawa Perintah

5. Soalan Interview Gawa Kompeni

ebup tu mega datai enggau beberapa iti bup free..

1. BUP TU EMPU PANDUAN DAPAT KERJA.pdf

2. PANDUAN PENGUNAAN SOALAN SPA8i.PDF

3. PANDUAN MOHON JAWATAN PEGAWAI.PDF

4. ADAB TEMUDUGA.PDF

5.PANDUAN EXAM GOVERNMENT (BM).PDF

6. PANDUAN MENGHADIRI TEMUDUGA.PDF

7. PANDUAN PEPERIKSAAN PEGAWA TADBIR

8. SKIL TEMUDUGA BERJAYA.PDF

9. TIPS ASAS TEMUDUGA KERJA KERAJAAN.PDF

5. PANDUAN CARI KERJA.PDF



No comments:

Post a Comment